6 oktober

varför ska allting vara så dyrt?
jag vill ha skor men nejdå, mamma vägrar
att köpa skor me klack till mej!
hon säger att hon inte ska lägga ut massa pengar
på sånt, och att jag ska betala det själv!!!
de finns så mycke fina skor&stövlar och allting..
få väl bita ihop och köpa nåt tråkigt som mamma betalar.

idag har jag varit på skolan... tråkigt!

- engelskaförhör i morse på 66 skitglosor.
kunde en del av det men såklart inte allt.

- so-redvisning om islam.
de gick ganska bra, men de va nog ganska
tråkigt att sitta och lyssna på den..
vi va nog ganska duktiga för att typ inte ha
gjort någonting alls på lektionerna.

jag kom hem, lagade mat åt familjen
och sen satte jag men här.
ikväll kommer jag inte göra nånting ifall nån
inte hör av sig.

ska iaf inte skriva mer nu!
ha de så jättebra, puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback