helg

igår åkte jag till skellefteå me mamma.
vi åt hos monica och sen just efter 9 så
kom lovisa sundh och hämtade mej med moppen.
vi körde hem till henne och hade bara massa
fredagsmys hela kvällen!
vi for och köpte ben&jerrys på statoil för de var det
enda som va öppet.



det är verkligen inte billigt där!

idag så har vi hunnit gå på stan ett tag innan lovisa
och hennes bror skulle åka till deras stuga med bussen.
jag hittade värsta mysiga, stickade tjocktröjan
bikbok.
kan säkert lägga in en bild när jag kommer hem igen.

när lovisa for så kom moster och hämtade mej
och vi åkte hem till hennes nya lägenhet.
så nu har jag hjälpt dom att peka vart tavlorna ska sitta,
strykt och hängt upp gardiner och lagat maten.

nu väntar jag på att tiden ska gå och att jag ska få
något att göra..
ha en bra kväll, pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback