KU

nu är jag hemma från KU.
ikväll fick man ha med sig låtar för det var tema musik.
så vi har suttit och myst i soffan medans vi har lyssnat
på massa olika låtar!

de va en låt som jag fastnade för.
jag har aldrig hört den förut men tycker att den va jättebra!




jag tycker att allt med den här låten var bra.
både musiken och texten!
det är för mej en låt som får mej att tänka mycket.
det snurrar verkligen tusentals tankar i huvet och allt
är verkligen inte positivt.

det jag helst men ändå inte skulle vilja göra nu
är bara att brista ut i gråt och inse att inget
kommer någonsin att bli så bra som man önskar!

nä nu ska jag nog gå och göra mej i ordning.
måste sova så jag orkar träffa SUNDH imorrn!
godnatt dröm sött, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback