kvällen

blev så att jag satt hemma ikväll ändå, inte så oväntat men!

kl21 såg jag och pappa på the mentalist.
enligt mig ett mycket bra program.
vad tycker ni om programmet?
om ni nån gång har sett det.



snart funderar jag på att kanske sova eller nåt.
rebecka sover hos emma och mamma&pappa har just gått och lagt sig,
så jag ska väl äta nåt sen kanske jag ringer sundh och ser om hon svarar!
jag pratade med henne i en timme igår men såklart
vill jag prata med henne ännu mycke mer.
igår när jag pratade med henne fick jag fram att hon äter surströmming!
förstå så mycket bättre människa hon helt plötsligt blev då!
jag kan förstå folk som inte tycker om surströmming,
men jag har ätit den sen jag var 2år och jag kommer inte sluta med det!
något som jag däremot inte förstår är dom som tycker det är äckligt på grund av lukten!!
man kan ju inte bara avgöra vad man tycker om man inte ens har smakat!!

alla som aldrig har smakat surströmming men får chansen tycker jag borde göra det!
det man ångrar i livet är inte det man gör utan det man låter bli att göra!
tänk på det!

nu ska jag sluta prata om mat och stänga av datorn.
godnatt&sovgott <3

Kommentarer
Postat av: TiieepJuliish

Åhh.....coolt :))

Jaoo.... hans brosa är cool (:

2009-10-27 @ 22:52:35
URL: http://tiieepjuliish.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise

Hej vilken fin blogg du har! Hoppas du har haft en bra tisdag. Kika gärna in på min blogg, så kanske den blir ännu bättre!? Man kan aldrig veta förens man kikat in. Kanske gillar du den så att du vill börja följa den helt gratis med bloglovin(A)

Ha en underbar vecka

Kram från lilla mig!



2009-10-27 @ 23:42:32
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback