4 september

dålig uppdatering som vanligt..
andra skolveckan är äntligen över och nu äre bara
15 veckor kvar till jullov!

i tisdags när vi skulle äta lunch så vare slut på köttbullar.
vi fick stå och vänta i typ 20 minuter på att dom skulle göra nya.
dumma mattanter som inte kan räkna ut hur mycke vi vill äta.

ingen träning i tisdags för johanna va sjuk.
en aning tråkigt men jag va ute och gick med mej själv ist.

i onsdags så va ja me jullis, vi bakade nougat och sen va vi ute och gick.
efter det så finns det något som kallas "bilen".
en speciell, ful bil med konstiga människor i haha.
så det kan gå på bara en kväll, eller iofs så ha ja nu hunnit se bilen
4 dagar i rad denna vecka.

igår så va vi ute å grilla hamburgare.
jag, linnea, tim & robin! de va mycke trevligt.
annat besök fick vi också, no comments om vem.


sötlinnea, älskar dej!

hemma lite för sent igår = måste va hemma me kusinerna hela helgen..
lite drygt, men då kanske jag har tid att sova lite.
det känns som om de kan behövas.

farmor kom igår och inatt nån gång så kommer pappas syster me familj.
kul, men en aning jobbigt.
fast eftersom jag inte får gå ut äre ju lite tur att man ha nåt att göra.

just nu är det typ skyfall ute... inte roligt och jag måst ställa in moppen sen.
usch och fy och blä!
bara ja kommer ihåg de så äre nog lugnt.

nu ska jag försöka lyssna på musik och försöka ignorera regnet..
får se hur det går.
hare bäst och godnatt när du nu ska sova. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback