lingonskogen

tråkdag idag, inte mycket gjort.
skolfoto för elevrådet (totalt oförberätt)
kom i mjukisbyxor till skolan och får veta
lektionen före lunch att det är elevrådsfoto på lunchrasten.
inte så jättebra planering av lärarna alltså..
vilket betyder att jag har mjukisbyxor på skolfotot!!!
inte bra..... inte bra alls!

imorgon är det skolfotot för klassen.
jag SKA ta jeans!!

elevens val efter lunch, första mötet inför musikalen.
de kanske kommer att vara några 7or med i dansgruppen!!
de känns inte bra eftersom att de är ju ändå våran musikal
och hur kul äre om 7or ska komma och dansa då med oss?!
fick sluta efter typ 20 minuter och skönt va de.
jag och linnea for ner på sibylla och pratade om hur
dåligt det var me 7or i VÅRAN musikal!
så de kan gå... inte en bra dag alltså!

hann inte skriva något igår eller i förrgår om vårat
försök att plocka lingon i måndags så gör det nu istället.

jag körde hem till jullis och vi började gå mot skogen.
vi tog spången in i skogen och fortsatte sedan
våran värdelösa jakt på lingon.

när spången tog slut så fortsatte vi inåt i skogen
och sedan uppåt mot ett berg.



vi hittade inte så mycke lingon (bara botten på hinken)
jullis började istället att vara superbusig och klättra på träden.



efter typ en timme så var det jättemörkt så vi försökte
att ta oss tillbaka nerför berget och ut till spången igen.
vi lyckades (bara för att vi är så bra) och gick hela vägen
hem till jullis igen.
inte med så mycket lingon, men roligt hade vi haft och
det brukar väl vara det viktiga.

kvällens mening: spindelnät i mitt ansikte!

vi gick in, åt glass och kollade på snövit.
musikalen som 91orna gjorde för 3 år sedan alltså.
roligt att se, man kom typ inte ihåg nåt.

en trevlig kväll iaf.
nu ska jag inte skriva mer.
pussssar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback