lördag

kvällen igår var mycket trevlig!
lina gick hem efter vi hade fikat på duvan.
det var i alla fall trevligt att hon följde med!

just nu väntar jag på jullis.
hon har sitt smink hos mej för att hon inte tog
hem det igår.
så hon kommer väl om ett tag och sen så drar vi
ner på staaan.

hanna fick inte komma i helgen..
men hon får väl komma nån annan helg så
jag får träffa henne igen!
hann bara träffa henne snabbt i tisdags då hon va i stan
men de va ändå roligt eftersom det var så länge
sen jag träffa henne förra gången!

kl14 så ska jag tydligen dansa på MB.
jullis ska kolla när farfars fågel ska spela
och de va typ samtidigt så hon kommer
att vara där med mejjj!

ikväll vet jag inte vad som händer.
något roligt får jag hoppas att det blir
men man vet ju aldrig...

nu ska jag kolla hur det går för jullis.
ha en jättebra dag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback