uttråkad

den här kvällen går så långsamt och jag vet inte vad jag ska göra.
just nu funderar jag nästan på att gå och sova tills mina kusiner kommer.
det skulle faktiskt vara riktigt skönt.

jag har verkligen inte gjort nånting på hela kvällen
och jag har väl bara mej själv att skylla på att ja int få gå ut.

jag blev faktiskt erbjuden att följa me å titta på film
men de blev såklart att svara nej.
inte så kul att svara det på en fredagkväll när man vill ha roligt.
men de är bara att bita ihop och tänka att det kommer fler helger.

nästa helg ska typ hanna komma och hälsa på.
jag pratade me mamma ifall hon fick sova här
men mamma va väldigt negativ och sa att jag inte känner henne
och en massa sånt dumt.. inte så roligt de heller.
men troligast så kan hon sova på elevhemmet med nån kompis
så då kommer man ju kunna träffa henne ändå.


ego, yes i am

nu ska jag typ seriöst gå och lägga mej ett tag.
sov så himla gott, de kommer jag göra.
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback