12 april

en halv vecka efter den senaste uppdateringen.
men äsch, jag orkar inte anstränga mig så mycket just nu.
känns som att jag just nu ändå inte har så mycket att skriva om.
så från och med nu så får ni nöja er med uppdatering då jag får lust!

igår så for jag, johanna&robin iväg ocg grillade.
mycket trevligt, och otroligt kallt!
speciellt om tårna & händerna innan jag hade kört hem.
pappa fick nämligen igång moppen igår
så nu är det bara att akta sig, för nu är vägarna i fara!

ikväll ska jag återigen måla.
sista gången för i vår tror jag att det är.
så framöver kommer jag inte att ha något att göra på måndagkvällar också!
men det löser sig förhoppningsvis.

nu har jag inget mer att skriva om.
skriver nångång när jag får lust.
pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback