15 april

idag var det dags,
gymnasieintagningen.nu släppte den preliminära intagningen.
jag är preliminärt intagen på teknikprogrammet.
den lägsta poängen va 60 vilket betyder att jag har
över 200 poäng mer.
jag är alltså även rätt så jättesäker på att jag tar mig in
när det riktiga resultatet av vilka som tagit sig in kommer sen.

igår körde jag en lugn kväll och var bara hemma.
bakade en blåbärspaj när mamma slutade jobba vid halv9.
familjen verkade i alla fall gilla resultatet
fast jag tyckte att det var ett konstigt pajdegsrecept jag hittade.
men, jag läste i alla fall inte på fel recept.. haha!



mitt sökande av skolavlutningsklänning fortsätter.
känns inte riktigt som att det går så bra för mej men...
jag söker i alla fall.
snart börjar jag typ söka på utländska sidor bara för att få
fram något sorts resultat!
kanske lite väl grova åtgärder, nä nog ska det här fungera!

nu ska jag söka vidare.
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback