2 april

idag har jag haft fullt upp med allt möjligt!
jag vaknade & tittade lite på tv bara för att jag inte orkade kliva upp.
sen när jag hade klivit upp på riktigt så sa pappa att
jag va tvungen att följa med han & handla så då gjorde
jag mej i ordning & följde med honom.

när jag sen kom hem hann jag bara sätta mej innan jag va
tvungen att börja städa eftersom faster/farbor + kusiner
kommer hit inatt efter att håkan slutat jobba.
så, jag städade nästan hela översta våningen och sa sen att
rebecka skulle ta toan, även om hon skrek att hon vägrade.

sen skulle jag göra köttfärssåsen som jag ska ta med till fjälls.
de tog sjukt lång tid att hacka all lök och när jag
nästan va helt färdig med all lök så kom mamma och sa att jag
lika gärna kunde ha kört löken i matberedaren...
hon sa att jag fick skylla mej själv för att jag inte hade
tänkt på det lite tidigare!!
men köttfärssåsen vart färdig & sen så lagade jag det som
vi skulle äta till middag också.
det är verkligen inte lätt alla gånger!

nu packar jag egentligen fast jag hamnade vid datorn...
inte bra, därför måste jag gå tillbaka nu!
pusshejjjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback