22 april

nu är pizzan inne i ugnen!
mamma tvingade mej att laga middagen idag.
när jag va på ica måste jag ha sett ut som ett frågetecken.
för jag gick bara omkring där och visste inte vad jag skulle köpa.
det slutade med ett pizza-kit!
ett sånt där läskigt som gör att man rycker till jättemycket då det öppnas.
man drar i en flik och sen PANG så sprängs hela kartongförpackningen.

jätteläskigt!



ikväll så är det ku och vi har tjejkväll vilket betyder att killarna ska bowla.
nästa vecka är det kvärtom, fast killarna har såklart inte tjejkväll.
vi vet ingenting om vad som kommer att hända och vad vi ska göra
men det blir säkert roligt.

nu ska jag kolla till den fina pizzan..
ha en bra kväll, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback