25 april

jag gick och blev sjuk..
for hem i måndags efter en lektion för att jag mådde bajs.
har sedan varit hemma både tisdag&onsdag efter det.
skola idag & ledig imorgon.
en alldeles lagom lång vecka tycker jag!

ikväll ska vi bowla med brudarna på ku.
blir nog bäst, för jag ska krossa emma-lisa&emelie!!
precis som förra gången vi var där med ku,
då emelie tappade sitt klot... bakåt!
men ikväll så ska vi göra kvällen ännu mycket bättre än förra gången.

imorgon är det valborg!
ska färga håret på jullis under dagen & sedan träffa nån kompis.
kvällen ska såklart spenderas med emma-lisa&emelie
kommer bli bääästt!!!

något som jag tycker om är att komma ihåg saker..
just nu kom jag att tänka på vad jag gjorde valborg för 2 år sedan.
när jag & lisa cyklade till hedlunda med bland annat gustav bredvid på en moppe.
man kan säga att den kvällen var början på resten av den våren...

nä nu måste jag gå.
fick sms av emm att dom skulle börja gå mot ku.
så, dags att springa - pusssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback