8 april

igår så kom jag hem från några mycket trevliga dagar i hemavan.
kändes skönt att komma hem även om det var varit roligt.
söndag & måndag var det jättebra väder med nollgradigt óch
inga moln på himlen alls.
sen tisdag vart det mer blåsigt och mulet.
igår blåste det rejält och bara moln på himlen,
lite väl kallt kanske.
speciellt när man skulle åka snowboard & hade sjukt svårt
att svänga i all blåst, man bara drev åt sidan.
jag är hur som helst nöjd med min resa!

idag var jag med KU och bowlade.
mycket trevligt det också.
vann över både marklund&jansson.

skriver kanske sen om jag orkar.
pusshej


Kommentarer
Postat av: hannaa

Sv: kanske är det lika bra att ge upp... eller så går vi dit i bikini då blir vi nog uppskattad av herrarna ;)



XD

2010-04-11 @ 20:56:22
URL: http://hannaamartensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du, du hade bara tur på bowlingen . . eller så är du bara bäst ;) men vissa e ju bättre xD

2010-05-05 @ 22:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback