31 augusti

idag är jag glaaad! (trots det dåliga vädret)
rebecka ringde och sa att hon fått sms från H&M att
våra kläder kommit hit!!
så när hon slutade for vi ner på ica och hämtade ut
ett mycket trevligt paket med kläääder!!!!

hur som helst så är mor&far i piteå idag till imorgon
så jag och rebecka har blivit tillsagda att vara hemma
ikväll.
men de kan ju va nice, kanske tar hit nån kompis eller nåt.
jag lagade mat till oss också, typ tacos fast med kyckling
(även om det bara var att värma det från frysen).
ska även laga maten imorgon också eftersom dom inte hinner
komma hem till middagen imorgon.
mycket duktigt av mej, hihi

hur som helst så måste jag tillägga att jag va sååå arg igår!!
jag har aldrig känt mig så dålig!!!
vi hade mattelektion, vilket jag aldrig har haft svårt med.
men igår, usch! jag förstod verkligen inte...
och våran gubbe till lärare som mumlar och pratar i snigelfart
är ju inte speciellt bra på att förklara heller.
nä, jag kan inte ens beskriva hur arg jag var!

nä nu ska jag se om någon vill komma och hälsa på mej ikväll.
ska även se om jag får ta den stora datorn någon gång så jag
kan gör färdigt inlägget om sommaren, eller lägga in bilder
på kläderna som vi fick!

ha en bra kväll :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback