8 augusti

som vanligt sjukt dålig uppdatering.
har inte tid att sitta något när jag jobbar så sent.
vill ju hinna göra något efter jobbet också,
inte bara sitta vid datorn.

i helgen har vi i alla fall varit i rostugan med släkten
och firat min moster som fyller 50 i septemer,
bara det att hon reser utomlands över födelsedagen
så då firade vi henne nu istället.

igår va vi i blåtjärn och fiskade hela dagen.
vi fick endast en fisk, och man kan säga att det
blev en sjukt dyr fisk.

efter middagen så for dom som ville tillbaka till blåtjärn
och fiskade ännu mer.
dom for hem vid 05.00 i morse.
och matte lyckades få en till fisk.
så fiskens pris sjönk lite i alla fall.

nu har alla farit hem och jag har kurat ner mig i soffan i mjukiskläder.
ser på "the secret life of an american teenager".
får se om jag orkar göra något ikväll.
annars blir det nog att lägga sig tidigt.

nu ska jag koncentrera mig lite på tvn.
pusshejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback