19 december

helt seriöst 19:de av 24.
nu är det inte länge kvar till julafton.

imorse klockan 12 så for lovisa hem.
igår hade vi en mycket nice kväll hemma hos
kalle.
med gustav, rasmus och johannes efter ett tag.
kladdkaka (gjord på pucko), worms, galen musik
och en sur granne.
awesome!

efter lovisas buss gått, satt jag kvar och pratade med krister en
stund som skulle åka hem till norge kvart över.

när jag kom hem så ville farmor till konsum (coop)
så då tog jag på mig mina röda täckbyxor och följde
med henne.
det slutade med att vi gått in i typ alla affärer och jag
nästan köpt färdigt alla julklappar.
+ att jag köpte en väska till mig själv.
jag har typ sökt en väska i flera månader.
men nu gav jag upp och gjorde ett impulsköp.
får så mycket beslutsångest annars.

ikväll ska jag göra färdigt idrotts-inlämningsuppgiften
och sen ska jag sova.
orkar inte göra mer idag eftersom vi ändå
bara sov typ 5 timmar inatt...

vi hööres.
puss&kram

Kommentarer
Postat av: lolloo

jag hade en superbra helg med dej :) <3

2010-12-21 @ 18:49:47
URL: http://sundiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback