22 december

äntligen jullov!
känns helt awesome.

för någon dag sen så gjorde pappa om
"stora datorn" så nu går den jättesnabbt.
vi har även värsta kul webkamera på den
här datorn nu också.
med HD-upplösning och massa roliga effekter.



ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra.
mest troligt ingenting.
de inackorderade åker ju hem över lovet,
och många andra åker bort för att fira jul.
så jag lär ju måsta sitta ensam med min dator
och göra absolut ingenting alls...

våran familj bara vara hemma med stora feta släkten över jul.
fast inte riktigt alla kommer. dom som ska jobba eller fira jul med sig själva.
eller ja, inte helt själva kanske men.
och så morfar då.. som tycker att det har blivit för jobbigt.
tråkigt men!
huvudsaken han gör det som är bäst för han.

nu ska jag försöka hitta något att göra.
om det nu går förstås!
pusshejjjjjj

Kommentarer
Postat av: guess who??

Håller med till 100% Himla trist att inte alla kan va me, men...vad göra? JO, det bästa av situationen! He ska nog bli bra!

2010-12-22 @ 23:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback