10 februari

jag lyckades ha roligt igår!
linnea, min älskling skrev och frågade om jag ville göra nåt.
det räddade hela min kväll.
tack gumman!

på musikalen idag tränade vi med orkestern
och gjorde klart help-dansen med mats.
nu känns det äntligen som att vissa saker börjar att falla på plats!

ikväll ska jag iaf färga håret på jullis.
plus att vi ska se på film.
kan bli... hmm... spännande?

funderar på att göra en snabb kladdkaka i micron innan hon kommer.
våran ugn har lagt av så man får göra det bästa av situationen...

ha en bra kväll iaf... det kommer jag att ha!
pussss&kraaam

Kommentarer
Postat av: victoria

vad har du sökt för linje? :)

2010-02-11 @ 16:38:33
URL: http://victoriaasberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback