11 februari

usch usch usch!
idag blev vi sminkade av sminkgruppen.
dom hade fått sitt nya smink som va teatersmink.
det kändes som smör och va superäckligt!!
jag trodde aldrig att jag skulle kunna tvätta bort
det från ansiktet...
men roligt hade vi och alla tittade väldigt konstigt på oss!

ikväll blir det först träning med småbarna och
sen KU med massa trevligt folk.
jag ska gulla till mej massage av emma-lisa
samtidigt som jag ska berätta massa kul för henne!!



kul att jag helt plötsligt fick så bra självförtroende...

nu ska jag kolla med mamma vad det blir för mat!
pusshejj


Kommentarer
Postat av: victoria

sv: jaha, :) då har vi sökt samma linje då :) <3

2010-02-11 @ 22:29:41
URL: http://victoriaasberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback