13 februari

efter över en timmes promenad med hunden
och lite lunch så kan jag äntligen ta det lugnt igen.



mitt skrivande avbryts hela tiden när pappa ropar
och säger att det är något fränt på tvn, så jag måste gå
dit och kolla vad det är...
därför tar dagens bloggande en himla tid!

igårkväll löste sig till slut.
jag, rebecka fredriksson, madde ekström, nina winter,
hanna mårtensson, malin steigert och amanda borgström
var hos rebecka hela kvällen och såg på tv, pratade, dansade
och satt vid datorn!

mycket trevligt!

om ni vill läsa den fina historien om rebeckas liv
skriven av malin och nina så ska ni kolla hennes blogg:
fridarebeckafredriksson.blogg.se

idag ska jag ta det så lungt som jag kan för att börja uppladdningen av nästa vecka.
jag kan ju inte vara helt död när vi har musikal hela veckan!
därför ska jag göra något lugnt ikväll också..
någon som vill se melodifestivalen eller någon film med mej?

vi hörs hoppas jag.
pusspåer

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vill :) om du orka vara med mej en kväll till

2010-02-13 @ 16:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback