14 februari

alla hjärtans dag........
är inte det lite överskattat?
jag menar, varför vara extra kärleksfull en dag om året
när man kan vara det alla dagar?
och för alla som inte har någon på alla hjärtans dag
så är det ju bara en tråkig dag utan betydelse!

nu känner jag mej väldigt negativ, men då får det va så.
alla hjärtans dag är bara en dag när alla ensamma känner sig dåliga!



aja nu tänker vi inte mer på det!
igårkväll va jag med madde&amanda.
vi såg melodifestivalen, lyssnade på musik,
läste frida-tidningar och åt massa onyttigt!
en väldigt trevlig kväll!

dagens schema består av:
- dubbelbuggsträning halv4 - 5.
- linnea resten av kvällen!

lätt bäst!

nu måste jag äta något.
puss&kram,
och ha en bra alla hjärtans dag..... usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback