17 februari

ridån var stängd...
vi gick alla ut på scenen för startnumret.
man hörde publiken i bakgrunden och nervositeten vart bara större och större!
musikalen presenterades, startfilmen rullade 
och precis när ridån gick upp så släppte all nervositet!
alla körde gärnet och vi ägde allt!!
premiärföreställningen är gjord och alla är nog riktigt nöjda!

hade tänkt tömma kameran på bilder men insåg snabbt att det inte skulle gå.
pappa hade tagit med sig båda dom externa hårddiskarna med sladdar.
samma sladd som jag behöver till kameran...
får lägga in några bilder från dagen senare när pappa kommer hem igen.

ikväll ska jag vara tillbaka på MB halv6 för en förberedning
innan föreställningen som är för allmänheten ikväll klockan7.
jag tipsar alla om att komma idag eller imorgon och titta på musikalen!

nu ska jag äta glass...
känns som att jag förtjänar det efter idag.
pusshejjs

Kommentarer
Postat av: hannaa

Ni va skit duktiga på att dansa! :D

2010-02-17 @ 15:34:17
URL: http://hannaamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback