22 februari

äntligen så har jag tid att skriva igen.
var alldeles för trött igår när jag kom hem
så jag orkade inte skriva något då!

nu tänker jag däremot göra ett fint inlägg med en
massa bilder från musikalen!

     
jag fick folk att hoppa ner från scenen!

 
volt... oja!

   
rustningens vänner + ett frieri!


bara en så fin bild!!

 
help! - dansgruppen + ortis

   
   
help! - dansen

 
från ren, till man!

 
från pappa, till läskig äckelpojke!

just nu hinner jag inte lägga upp mer bilder.
men så fort jag kan (ikväll/imorgon) så kommer jag
att lägga in resten av bilderna.

vi hörs, pusshejj! 

Kommentarer
Postat av: hannaa

gud va roligt vi hade det! :D

2010-02-22 @ 17:17:28
URL: http://hannaamartensson.blogg.se/
Postat av: Annelii

gumman, man ser inte alla bilder:o

2010-03-01 @ 20:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback