24 februari

usch vad det är kallt ute idag!
det smittar även av sig inne så man sitter bara och skakar..

idag hade vi nationella prov i svenska igen!
denna gång så var det skrivdelen...
satt dom första 80 minuterna och sedan 30 minuter av de andra 80.
vi hade en paus i mitten på 20 minuter.

den behövdes!!

ingen skulle nog orka sitta i 160 minuter utan
paus och skriva hela tiden!
bara tanken på det får mig att bli trött...

efter skolan idag så följde robin, lovisa&linnea med mej hem.
lovisa for först för hon skulle till sin mammas jobb.
sen satt jag&linnea och kollade på balklänningar..
vi är typ galna på riktigt!

ikväll måste jag nog göra läxa & plugga till prov.
hk-hemtentan ska ju in på måndag.
so-prov om andra världskriget nästa vecka
och spanskaprov på fredag!!
känns lite panik såhär i sista stund.
man tänker hela tiden att det finns tid sen, nu kan jag ta det lugnt.
men sen kommer paniken... usch vad jobbigt det är!

nä.. det här funkar inte längre!
nu blir det till och hämta människokroppen
och plugga in spanskaorden...
ha en bäst kväll!
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback