26 januari

som sagt så var jag ju och kollade lyssnade när ray of gospel
spelade och sjöng på st:mikaelsgården igår.
en stor blandning av alla sorters människor, gamla som unga.
såklart så försökte jag att ta nån bild på dom!



det var jättesvårt att ta bilder eftersom
att dom som satt framför där jag stod tog upp all blixt från kameran.
men jag försökte iallafall och man ser ju nästan vad det föreställer.
det enda som förstör är gubbens huvud!!

btw, någon som vet nåt kul som händer ikväll?
kände inte för att vara hemma och ha tråkigt i ensamheten hela kvällen.
kanske var det lite sent att fråga, men nu gjorde jag det ändå!

dumt nog så har jag även redigerat nån bild.
bara för att jag har tråkigt, så lägger jag väl upp den också.



nä nu måste jag ta tag i mitt liv!
kan ju inte sitta här för evigt..
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback