6 februari...

... och nu ligger jag minst en vecka efter!
eftersom jag inte riktigt va hemma förra helgen,
så hann jag inte skriva något då.
sen tog det bara till tisdag så hade jag 40 graders feber
och har varit liggande sen dess!

det är tyvärr min enda ursäkt till att jag inte har
kunnat uppdatera någonting på bloggen!
förlåt.

jag tror inte ens att jag hann skriva att jag skulle
upp till luleå och tävla förra helgen!
men jag slänger in några bilder.

   

   
ett försök...                 ett misslyckande...       och ett avslut...

dagen innan tävlingen, alltså fredag så följde
jag med jullis på duvan cup och kollade lite
när piv skulle spela innbandy(!) och när esteterna spelade musik.

eftersom ludvig skulle sitta i sekretariatet när piv
skulle spela så hade vi bett ludvig att spela en speciell låt för henne.
och det gjorde han!
endast för piv, bara för att hon hatar dansband!



ja, nu finns det inte så mycket mer att skriva.
njut av videoklippet och ha en bra dag!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback