8 februari

nu kan man verkligen säga att mitt liv har börjat igen.
efter en veckas isolering hemma vid tvn så
känns det otroligt skönt att få komma ut och träffa folk.

dagen idag:
sovmorgon till 10, genomgång inför nationella prov
och sen musikal-helvetes-dans från 1.
en ganska bra dag faktiskt!

på lunchen gjorde jag och linnea varsitt impulsköp...
älskar dej gumman!



sedan resten av lunchrasten tillbringade vi uppe på dansens hus!
vilket resulterade såhär...

   

ikväll är jag duktig och pluggar.
jag håller på med hemtentan i boendekunskap.
det är inte lite man måste skriva!

måste vara lite mer effektiv nu.
ska hinna med och vara social med mamma också.
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback