9 februari

jag har tänkt på en sak...
tiden går typ ändå ganska fort,
och samtidigt så hinner man göra
en himla massa saker!

skit samma.

idag på morgonen hade vi nationella prov
i svenska skrivförståelse = inte roligt!
om det är något som jag aldrig har varit bra på
så är det nog skrivförståelse.
mamma skyller på att jag läser för lite,
vilket kanske är sant.
men jag har aldrig tyckt att det har varit roligt
och jag tänker inte på samma sätt som dom vill
att man ska svara på frågorna på!

när vi var färdiga med provet tog vi oss i alla fall
in till stan och hade typ 2 timmars lunch.
jag tycker nästan synd om dom som är kvar på skolan!
det är väl ändå roligare med musikal än vanliga lektioner?

dagens dansträning slutade såhär:



förövrigt så ser lillvovven (mirabus) inte ut som en pudel längre.
hon har blivit trimmad och är så söt!



ikväll får vi se vad som händer.
hoppas som alltid på nåt kul men får se om jag lyckas.
vill ni nåt så är det bara att höra av sig.
pussaaar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback