24 januari

du är dead and gone..... på riktigt den här gången!
fan de här känns skönt!

mycket trevlig kväll igår hemma hos emelie
me hon, emma-lisa & sötfreddy!



senare på kvällen/natten hade jag ett samtal
i en bil med en mycket bra vän som verkligen behövdes!
tack för det!!
jag mår så mycket bättre nu.

vaknade senare imorse än igår.
åt en smoothie (a) och följde mamma på åhlens.
sen dubbelbuggsträning mellan halv4 & 5.
efter det, middag & en halv film på tv1000.
nu väntar jag på att klockan ska bli 8
då nästa träning börjar.

fast nu verkar det inte som att det blir någon träning.
det känns skönt faktiskt, även om vi skulle ha behövt
dansa lite innan tävlingen på lördag.
fast nu hinner jag färga håret! haha

hoppas alla haft en bra helg, det har jag!
pussaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback