9 januari

jag kom hem i torsdags...
men rebecka har suttit vid datorn hela tiden
så jag har inte hunnit skriva om min snabba resa
till skellefteå.
så jag ska väl ta tag i det nu istället.

onsdagkväll så var jag med sundh!
vi åt middag på monaco och sedan gick vi
hem till min moster och spelade buzz &
drack energidricka.
en mycket trevlig kväll, även om den inte vart så lång!

onsdag klev jag upp 9 och blev hämtad just efter 10.
därefter åkte jag, johanna, robin & micke till boda borg.
det var jättetråkigt att både sanndra & matte va sjuka.
men vi fick göra så gott vi kunde utan dom!

ärligt talat kunde vi inte ha gjort bättre!

lag Taikon åkte hem med varsin tröja som bara kan vinnas!
vilket betyder att vi klarade alla banor på boda borg.
Taikon äger!

den svåraste banan på boda borg (cliffhanger) är det bara 1% som klarar.
genomsnittet är 17 försök på den banan, vi klarade det på 5.
vi klarade alla banor på mindre än 10 försök
och jag är mycket stolt över min tröja!!

   

btw, madde hälsar :)

igår klippte jag mej och va me linnea.
heeela kvällen!
vi är bäst & hon är galen.

ikväll ska jag försöka hitta nåt annat kul i göra.
får se hur de går.
pusshej!

Kommentarer
Postat av: Monica

Japp! Taikon är the very best!!:)

2010-01-09 @ 20:21:18
Postat av: T

Hej Elina :)

Grattis till segern på Boda Borg och de var rätt häftiga tröjer ni fick :)



Hoppas allt är bra med dig kram

2010-01-10 @ 14:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback