16 juli

imorse klev jag upp klockan 6... jobbigt!
åkte till robertsfors med borgströms för att spela scandia cup.
spelade 18 hål och fick sedan vänta ca 2 timmar innan det blev prisutdelning.
kom 2a och vann 125kr presentkort på golfstore.se.
borde kanske kolla vad som finns att köpa där.
sedan så måste jag även åka till storsjöbygden och spela golf den 6/8..

ikväll så körde jag till furuviksstranden där vi va några brudar.
några skulle egentligen sova i tält där, men ändrade sig när dom hade
planerat en resa till åsele imorgon.

mysigt hade vi i alla fall!

imorgon under dagen vet jag inte vad jag ska göra.
hör av er? :)

nu ska jag va lite social med pappa innan han ska sova.
godnatt när ni nu ska sova, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback