19 juli

så var det måndag igen.
och efter 5 veckor så har mor&far slut på semester.

tänkte bara dra helgen lite snabbt.
lördag: golf med pappa & middag hos franklins.
vi va ute med mopparna & sen så såg vi film på
när vi var i vasa för exakt 10 år sedan.
när vi såg filmen var det 10 år på datum, helt sjukt.
helt awesome kväll iaf!!

söndag: gjorde ingenting efter att jag vaknat
mer än att typ gå igenom båda kallvindarna
i hopp om att hitta foton..
men det lyckades inte!
började även göra en 50års-present som jag hoppas
kommer bli lyckad.. hihi

idag måste jag tanka moppen..
det är det enda jag ska göra idag.
inte roligt alls med helt tomma dagar som bara flyger förbi.
men jaja, jag kommer kanske på något!

pusss&kraaaaaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback