21 juli

tjaoooooo!

idag gjorde jag ingenting & hade inte planerat att
göra någonting förrän mamma kom med ett galet
förslag.
vi for till masses och köpte nån orienteringskarta och
nåt som dom sätter upp varje år typ.
och sen for vi ut i skogen med hunden & sprang.
duktigt av oss!
fast nästa gång ska jag ta kläder som täcker armarna
och massa myggmedel, för det var så sjukt mycket mygg ute!
usch...

imorgon åker jag & syster till skellefteå på trästocksfestivalen.
men bara från imorgon till fredag, för jullis fyller ju år då,
så måste gratta henne!!

bussen går 9 imorgon så jag ska nog sova tidigt.
alltså typ nu?
aja, har ändå inget mer att skriva nu.
godnatt, puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback