3 juli

damp damp damp..
det går verkligen inte bra för mej att uppdatera!!
hade tänkt tömma kameran lite snabbt,
men jag insåg att det nog inte kommer gå så snabbt.
och eftersom att jag börjar bli hungriiiiiiig så kanske
jag tar tag i det senare!

onsdag - torsdag så skippade jag stugan och
va me sundh på kvällen och gick sedan från stan
till morö backe (tog sjukt låååång tid)
och sen sov jag hos mina kusiiiner!
vi satt uppe typ länge & lyssnade på åskan & tittade
på när det regnade, eller de va som vattenfall!
helt sjuukt.

torsdagkväll så for vi äntligen hem till lse igen.
vi åt middag på en restaurang som heter viking
och sen tittade vi på drakbåtsrodden i älven
och sen så for vi hemmmm.

igår skulle jag ha farit till malå men det blev inte så
eftersom jag började må så sjukt dåååligt.
sen va hela helgen typ förstörd...
så jag satt hemma istället i ensamheten & drack
godmorgonvälling!



nä nu ska jag gå & göra min palt som mor min har köpt
till mejj bara för att dom spelar golftävling hela dagen..
pusssar (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback