najsbajs

glömde säga att jag & pappa har varit i mitt rum hela
dagen och satt upp min nya byrå och hyllor.

så nu är mitt rum typ som jag vill ha det :)

endast lite för mycket kläder i soffan osv,
men det ska nog lösa sig snart..

nu lyssnar jag på children of bodom och väntar på att
madde ska komma hit.
vi ska ut på stan & äta glass i värmen.
även om det inte är så mycket sol ute (a)

har fått daaaaaamp på den mobil jag har just nu också..
pappas gamla p1i som knappt fungerar.
jävla cp ellos som inte kan skicka saker i tid!
det skulle ta 5-7 arbetsdagar att få mobilen och nu har
det gått över 2 veckor....!!!
man borde stämma dom på pengar eller nåt,
fast jag vet inte om det går, hehe


sååååååå, vad händer för ni andra ikväll då?
själv ska jag samtidigt som jag är med madde
i alla fall försöka kunna ta emot sms,
så jag inte får en sms-bomb med alla sms efter ett par timmar
vilket händer HELA TIDEN!!!!!
man väntar sig sms och sen får man 10 stycken
samtidigt som skickades för länge sen..
sur blir man!!
usch, nu är jag riktigt less.

hihi nu ska jag inte skriva mer.
ska andas lite och fortsätta lyssna på den underbara
skrikiga musiken som spelas i mina högtalare.
pussssssssssssssssshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback