14 juni

våran dator dampar sönder!
så fort man har startat den så efter max 5 minuter har den hakat upp sig
och man kan inte göra något åt det.
därför måste jag passa på när jag har mammas dator att göra små viktiga saker.

btw, så fick jag en dator i examenspresent.
måste bara välja ut en som jag vill ha först.

idag har jag spelat golf hela dagen.
det var scandia cup så jag och amanda har gått runt 18 hål..
drygt men roligt.
nu ska vi spela finalen i robertsfors den 16 juli.

ikväll får jag se vad som händer.
största risken är att jag blir ensam ikväll igen.
men det hoppas jag såklart inte på!!!

nu ska jag kolla och försöka bestämma vilken färg jag ska ha på min nya mobil.
hatar btw P1 som jag måste ha nu under tiden..
att skriva sms tar jättelång tid och jag har insett att en touchmobil
nog inte riktigt är min grej.. (a)

pussss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback