21 juni

nu är jag trött i mina ben..
imorse klev jag och rebecka upp och sen
gick vi in till pite centrum från golfbanan.
typ 2-5 km. (inte säker)
sen har vi gått runt på stan från just efter 12 till typ 4.
sen gick rebecka hem med nån pitepojk
och jag pratade med emma-lisa medans jag väntade
på att mamma skulle spela färdigt golftävlingen så hon
kunde komma och hämta mej.

nu sitter jag & tar det lugnt medan jag hör hur det fnissas
på andra sidan skjutdörren...

igår var jag och rebecka på pite havsbad & badade.
när vi sedan va färdiga så ville vi ha skjuts hem till husvagnen
igen men nä, då va mamma & pappa ute på en golfrunda
så vi va tvugna och vänta i 2 timmar & göra ingenting
innan pappa kunde komma & hämta oss..
jag hade precis tänkt att föra över bilder från dom 2 timmarna
då vi inte gjorde nånting, men insåg att kabeln är
där rebecka & hennes vän är så jag hämtar den inte än..

ikväll ska vi väl ut & äta nånstans och sen ta det lugnt
innan vi ska upp tidigt i morgon & åka till haparanda & gå på ikea.
sen åker vi direkt till skellefteå imorgonkväll där vi stannar
tydligen ett bra tag..

jaja, ha en bra kväll
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback