7 juni

igår var det nationaldagen & jag vart fast i skellefteå.
busstiderna stämde inte med den busstidtabell som vi kollat
så jag missade bussen med en kvart.
klev istället upp kvart i 5 i morse för att hinna med bussen som
gick från skellefteå 15.40...
sedan när vi tillslut kom till lycksele var det bara skjuts direkt till skolan..

det känns som att det händer saker hela tiden.
jag har inte tömt kameran på flera veckor typ och det har hunnit
hända en massa saker under tiden.
men snart så ska jag tömma kameran och då kommer det att bli
ett inlägg med en massamassa bilder!

nu måste jag gå och försöka göra mina makaroner stuvade.
måste göra det själv eftersom mor&far fick fara och prata med rektorn
på finnbacken eftersom det finns vissa som är helt dumma i huvet
och sprider falska rykten där det står typ "skicka vidare!! visste du det?"
ja ja, hungrig är jag väl inte men jag måste lösa det nu ändå.
pusshejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback