äntligen

nu har jag äntligen fixat så alla kameror osv är tömda.
ska därför nu lägga in lite bilder från lite olika tillfällen!!

börjar med att lägga in från när piv sjöng på skolavslutningen
så kan alla lyssna på det medans ni tittar på resten!



lite jättesent med detta från johannas födelsedag 24 mars (a) haha

     

filmkväll hos william 10 april

   

9:ornas avslutningsmiddag 2 juni
med bland annat underhållning av några idioter.

   

övernattning med klassen i hedlundagården 3-4 juni

   
 

skolavslutning 11 juni

   
   
 i bakgrunden är emil.
alltså är detta bildbeviset från när jag skrev om dagens sötaste
den 11 juni.

nu har det nog inte hänt så mycket annat speciellt sen ja la in
bilder förra gången.
nu vill inte min rygg att jag ska sitta här mer..
ha en bra kväll, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback