onsdag

idag har det varit som en helt vanlig onsdag.
jag har varit ensam och inte gjort nånting alls.
typiskt mej faktiskt!
tur det finns soffor så jag kunde krypa ner nånstans och hålla värmen i alla fall.
allvarligt, det är sjukt kallt överallt här hemma..
man går typ runt i tjocktröja hela dagarna.

när kommer den riktiga sommarvärmen?

imorgon är vi i alla fall bortbjudna på middag.
det kommer bli awesome, det vet jag!

nu ska jag kanske gå & lägga mej eller nåt.
fast jag vet inte än..
imorgon så ska jag spela golf med vickan klockan 11
så det blir att kliva upp typ halv 10 om jag ska hinna duscha också.
inte bra alls.

sov gott, puss

Kommentarer
Postat av: eme

du är söt gumman <3

2010-06-17 @ 11:36:03
URL: http://emeliepers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback