1 mars

och så var vi inne i en ny månad!
jag ska ta en liten hiss&diss från förra månaden tror jag.

hiss
+ MUSIKALEN!!!
+ mitt ökade självförtoende..

diss
- den extrema kylan...
- och att jag missade middag med musikalarna/tjejligan
  på grund av en tävling!

idag så har jag lämnat in hemtentan i boendekunskap!!
supersuper.
ännu en sak som man bara kan glömma och skita i.
nu har vi... andra världskriget kvar!
aja, bara att börja med det då...

men ikväll... så ska jag måla oljemålnings-grejs igen!
jag suger på det men gör det ändå.
ska nog ta en bild på den jag gjorde som blev klar förra veckan,
eller vänta... kanske inte!

klockan 5 ska jag till tandläkaren!!
hjälp...
någon frivillig som vill rädda mej?
om jag börjar borsta tänderna nu så kanske
dom är lite finare till 10 i 5!

usch, nu ska jag tänka på nåt annat!
ha en bra kväll, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback