11 mars

nu är jag hemma igen efter 4 trevliga dagar i örträsk!
just nu sitter jag och är förbannad för att internet är översegt
och för att det tar ett år att lägga in bilderna från kameran!

så... nu äntligen är bilderna inne på datorn.
eftersom att jag är så sjukt trött så kommer jag bara orka
lägga in några av dom.

















så nu får det räcka med bilder från i veckan.
nu ska jag gå & packa lite.
det kommer bli ett litet avbrott i mitt bloggande igen...
för imorgon så far vi till kåbdalis med stora feta släkten
och ska ha superkul hela helgen!
kommer hem på söndagkväll typ och kan nog inte skriva förrän dess.

men elina tycker mycket om sms.
så därför hoppas hon att så många som möjligt ska skriva!!
hihi, pusshej ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback