2 mars

vilka jävla småbarn!!
dom har klagat till sig en grundkurs i dubbelbugg 
och vi gick tillslut med på det.
sedan har vi typ varit där med dom två gånger
varav första gången var det 3 tjejer där och 1 kille som kom
efter mer än halva tiden..

det går ju inte att dansa dubbelbugg då?!

så idag, när vi har släpat oss dit i snö, blåst & kyla
för att träna dom där barnen så vad tror ni händer?
jo, inte en enda jävla unge kommer dit!!
så vi sitter där i över en timme för att vara säkra på
att dom inte har glömt tiden eller bara kommer försent.

vad är det för stil egentligen...
när vi anstränger oss för deras skull och sen orkar dom inte ens bry sig.
dom kunde ju i alla fall ha hört av sig och sagt
att dom inte skulle komma dit?

jag kände bara att jag behövde prata ur mig lite!

så... vad har hänt idag då?
själv har jag bara varit i skolan och haft det himla tråkigt.
bad med skolan suger verkligen..
speciellt när man måste göra prov och allt.

usch vad oglad jag känner mej när jag skriver.
jag måste hitta på nåt som gör mej gladare!
då ska jag inte jobba med andra världskriget..

aja, jag hittar nog nåt!
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback