21 mars

som sagt så var det tävling i övik igår
och vi kom 2a i dubbeln & 6a i buggen.
jag hade i alla fall en trevlig dag!

när jag kom hem så for jag & va social med
emelie ett litet tag innan vi blev alldeles för trötta.

idag sov jag tills jag vaknade.
något som jag inte gjort på väldigt länge.
när pappa sen kom hem så for vi ut i skogen med hundarna.
vi tar hand om ria idag så de va fullt ös i skogen!
jag kan bara säga att det var otroligt skönt ute idag.
även om inte solen vill titta fram så mycket,
så var det alldeles lagom kallt ute.

halv4 så är det dubbelbuggsträning
och klockan 8 så är det bugg.

nu ska jag göra nåt så jag blir lite piggare.
håller nästan på att somna sittande..
känns inte bra!
hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback