25 mars

ursäkta min dåliga uppdatering...
men jag har haft FULLT upp med annat!
i tisdags han jag bara hem efter skolan & äta innan
jag for på skoterkursen klockan 5,
sen va jag inte hemma förrän sent & hann inte skriva nåt.

igår så slutade vi efter lunch men vi va på stan &
köpte presenter till johanna hela eftermiddagen eftersom hon fyllde år.
så jag va inte hemma förrän vid 3 & var då tvungen att
slå in alla 14 paket som jag, jullis & piv hade köpt tillsammans.
liiiiite stressigt plus att jag skulle hinna äta & byta kläder också..

men jag kan bara säga en sak om igår och det är att:
"i norrland säger vi G R A P E"
sitt bredbent & tänk skogshuggare med en mycket dov stämma
och säg det sedan som om det vore ett svenskt ord
precis som det stavas!
vi hade en otroligt sjukt rolig kväll igår!
vi skrattade så vi grät, fler än en gång också.
vissa låg tillochmed på golvet och skrattade!

bilder från igår finns på systemkameran som jag inte får tömma..
men jag ska tvinga pappa att tömma den så fort som möjligt!!

nu måste jag tydligen söka efter lite musik till jullis.
puss&kram
ikväll äre ku.... i ensamheten!

Kommentarer
Postat av: Piv - The awesome one

Hahahahaha, jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv!! xD

2010-03-25 @ 19:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback