4 mars

äntligen hemma efter en trevlig dag i bocksliden.
jag hade självklart med mej kameran men den tyckte
inte om kylan så den sa mest att jag skulle byta batteri!
fast jag hann ta några bilder från förmiddagen när vi var
på skolan och åkte i icabacken bland annat.







KU ikväll!
vi ska baka chokladbollar till imorgon... mums!

nu måste jag som vanligt jobba med andra världskriget!
usch vad jobbigt & tråkigt det känns.
jag har verkligen inget intresse och förstår inte vad
vi ska med dom kunskaperna till!
de enda man lär sig är ju typ att starta ett värlskrig
och det är väl inte så smart att lära ut?


aja, jag har ingenting att säga till om..
bara att lida igenom arbetet och se till att försöka klara provet sen!

pusshejj ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback