7 mars

lätt bäst kväll igår!
massa roligt folk hemma hos emelie.
det gillas.
men jag tycker synd om emelies knä...





idag har jag varit trött hela dagen.
men de är sånt man får ta när man dansar flera timmar i streck!

gick på marknan lite idag men emma-lisa&per.
sen for vi hem till emelie & kollade hur det var med hennes knä.
de for typ ur led 3 gånger igår & knäckte jätteäckligt
idag när hon rörde det...

när vi varit där ett tag så gick jag till dansens hus
för att ha dubbelbuggsträning.
efter det middag, och det där jävla värlskriget.
jag kommer aldrig bli färdig med det hur mycket jag än måste.


min sjuka 600-sidorsbok!

klockan 8 så är det träning igen.
ännu ett avbrott i mitt pluggande.
känns förhimla skönt...

aja, tillbaks till pluggandet.
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback