10 maj

lördagkvällen blev awesome precis som jag trodde.
vi drog omkring på stan ett tag & sen fick vi för oss
att köra moppe.
så vi fick tillslut igång min moppe(jävel) och for ut på stan.
sedan for vi & träffade nå folk i en lägenhet
och när jag sen skulle fara så hade någon tagit mina skor(!)...
så jag fick ta emma-lisas skor och hon fick ta mina sen när
dom hade kommit tillbaka.

ja förstår inte hur man tänker om man bara tar andras saker
när man faktiskt ändå har sina egna saker i närheten!!





igår vart det ingen träning för johanna kunde inte komma.
så jag blev hemma hela kvällen och gjorde bort lite skolarbete.
sen bakade jag chokladmuffins bara för att jag hade gått hela dagen & tänkt på choklad.



ikväll får jag se vad som händer.
kanske blir hemma och gör ingenting, eller så kommer jag på något.
det återstår att se.
nu ska jag redigera lite bilder till bilduppgiften som
helst ska vara klar nästa vecka.
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback