19 maj

felet med den här dagen är att det bara är molnigt hela tiden.
nu när alla träd håller på att slå ut & när gräset blir grönt
så borde det ju vara soligt så man får njuta av det.
(undantag för pollenallergiker)

just nu har jag hur som helst väldigt tråkigt.
borde gå igenom mina bilder till bilduppgiften,
men kameran tar typ 3358789 år på sig att bli tömd...
nu är det snart färdig så jag kan fixa det där.
sen måste jag också plugga inför musikprovet som vi har imorrn.
men emelie bjöd mej just på fika, så jag måste planera in det också.
det gör jag bort först (a)

ska lägga in nån bild från stockholm också.







hur som helst, de va en awesome stockholmshelg
även om det gick skit på själva tävlingen!

nu ska jag fixa bilder.
pusssssshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback